Telefon: 0709-212122
      Mail: info@syrsa.se
In English »
Auf Deutsch »
 
Aktuellt
Syrsa utvecklar Malmö Stadsteaters ledarskap. 
Läs mer » 
"Morgondagens medarbetare kommer kräva ett
coachande ledarskap - på riktigt!
Läs mer »

”Att ringa ”kalla” samtal till en kund för att boka möte är för många säljare lika jobbigt som för en flygrädd person att sätta sig på ett flygplan. Genom göra samtalen ”varma”, med goda förberedelser, samtalsmanus och träning kan mötesbokningen bli både glädjefylld och framgångsrik!”


Givetvis är det viktigt att kundbesök håller hör kvalitet och att man träffar rätt kunder med potential att köpa, men det klart avgörande faktorn för en framgångsrik försäljning är antalet kundbesök. Företaget må ha världen bästa säljare, experter på sina produkter, skickliga när man möter kunden. Men har de inte tillräckligt med kundbesök, kommer säljmålen inte nås!


Att ringa och boka kundbesök via telefon är tufft och ibland kan det kännas som ett omöjligt hinder att passera för en säljare. Är det ”kalla samtal” är det än tuffare.

 

Genom bra samtals struktur, träning, feedback och coaching hjälper Syrsa till att öka självförtroendet hos säljarna när det gäller att boka kundbesök på telefon. Vi ger er också verktyg för hur ni kan gör ”kalla samtal” till ”varma”.

 

Vårt koncept för framgångsrik besöksbokning kallar vi för Öka Besöka® och kan även anpassas internat för din verksamhet och era förutsättningar.


Framgång i besöksbokning –  jag vill veta mer!

Gå från ”kalla” till ”heta” samtal och ett ökat självförtroende i besöksbokningen!
Copyright © Syrsa
Telefon: 0709-212122                Mail: info@syrsa.se
Release Your Potential!